info:sac.spec -devel

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 21 Wrz 1998, 01:22:26 CEST

> ATSD może zauważyliście że mam kłopot z nagłówkami listów.
> Czy ktoś biegły w sendmailu może mnie oświecić i poradzić gdzie co wpisać
> do sendmail.cf żeby tłumaczyło
>   piotr w pentium.localhost -> "Piotr Dembiński" <hector w kki.net.pl>
> dla listów wychodzących?  Na razie mam w genericstables tłumaczenie
>   piotr -> hector w kki.net.pl
> ale chciałbym koniecznie mieć imię i nazwisko w cudzysłowach w nagłówku.
Nie wiem jak w mutt ale w pine była możliwość edycji zarówno domeny
(standart) jak i całego pola From: (wymagało kompilacji)....

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |