Propozycja

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 21 Wrz 1998, 19:23:51 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie może to być regółą. Ów maintaining w Debianie jest jedną z rzeczy
> które zabijają jej rozwój. Jestem bardziej za modelem, w którym istnieją
> osoby kontaktowe w danym temacie lub pakietach ale bynajmniej nie mogą one
> być do ominięcia i nie może być wręcz nakazu zwracania się najpierw do
> osoby o zawężonym polu operowania. Nie możan doprowadzić do sytuacji, w
> któej ktokolwik z nas byłby osąbą kluczową.

Niby racja ale nie chcialbym bedac taka osoba "kontaktowa" jak by mi ktos
napisal -> chlopie co ty zes tam w tym np. Jade nawymyslal, dlaczego plik
taki a taki jest tu a nie tam i dlaczego mi to i owo nie chodzi tak tylko
inaczej ?! I co ja wtedy zrobie jak np. Ziemka nie bedzie pod reka, poza
rwaniem wlosow z glowy ..?

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu