Propozycja

Pon, 21 Wrz 1998, 19:32:19 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Niby racja ale nie chcialbym bedac taka osoba "kontaktowa" jak by mi ktos
> napisal -> chlopie co ty zes tam w tym np. Jade nawymyslal, dlaczego plik
> taki a taki jest tu a nie tam i dlaczego mi to i owo nie chodzi tak tylko
> inaczej ?! I co ja wtedy zrobie jak np. Ziemka nie bedzie pod reka, poza
> rwaniem wlosow z glowy ..?

Z drugiej strony o ile jes udokumentowany cały ciąg zmian to takie
pretensje można poprosyu olewać odsyłając do wnikliwszej lektóry zmian w
jakiejś części softu, a jak dostaniesz taki list to zrobisz forward do
Ziemka z Cc do adrestata pretensji. Po za tym od takich rzeczy też jest
lista gdzie można różne kwestie porószać nie prywatnie i tu obserwując
inne dystrybucje osoba z pretensjami powinna tak czy inaczej uzyskać
poptrzebne informacje nawet gdyby taki Ziemek włąsnie był na wycieczce do
Afryki (bez telefonu komórkowego ;).