info: console-tools

Pon, 21 Wrz 1998, 21:04:14 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
[..]

> To jest tylko echo -ne '\33(K', które normalnie jest anulowane przy
> wylogowywaniu (i przez komendę reset), więc musi być wykonywane przy
> każdym logowaniu, o ile mamy włączony jakieś mapowanie nie-ISO-8859-1
> (co jest sprawdzane i w dziewiczej konfiguracji, bez żadnego fontu, nic
> się nie dzieje).
>
> To nie jest potrzebne przy foncie Adama Tlałki, bo on ma fałszywe
> mapowanie udające ISO-8859-1.

Marcin, a czy przypadkiem nie jest to objawem usterki siedzącej gdzieś
niżej ? Np. obecna definicja terminfo/termcap terminala linux ?

[..]
> Może tak:
>
> case $(tty) in
> (/dev/tty[0-9]*) echo -ne '\33(K';;
> esac

O ile nie da się tego załatwić inaczej to tak będzie trzeba zrobić ale
wydaje mi się, że powyższe to teraia objawowa i nie dotyka to nawet
włąściwwgo/poprawnego rozwiązania.

> Poprawiasz takie rzeczy czy ja mam poprawić?

Dopóty dopóki nie dasz sygnału ze mam się tym zająć to jest to nadal
Twoje.