Sugestie

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 21 Wrz 1998, 22:54:27 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Miałem Ci zasugerować zmiany nazw ale chyba masz rację, że można to
> potraktować jako nazwy własne .. choć wątpliwości nadal jeszcze mam.
Nie powinienes tego robic... to sa jego programy, wiec to do niego
nalezy wybor nazwy. To jest, jakby to powiedziec, sprawa osobista. :-)

EOT bo sie robi filozoficzne off-topic.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."