info: console-tools

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 21 Wrz 1998, 22:46:32 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:
> Pewnie tak; nie wiem dokładnie, co Obsoletes znaczy (tzn. angielskie słowo
> znam, ale nie wiem, jak to się zachowuje w RPMie).
Zamiast wywalac ostrzezenie usuwa odpowiedni pakiet.

ATSD to przydaloby sie cos w stylu 'rpm -qii', ktore wyswietlaloby
dodatkowo pola typu: Requires, Conflicts, Obsoletes itd.

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."