info: console-tools

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 22 Wrz 1998, 23:35:04 CEST

> Zamiast wywalac ostrzezenie usuwa odpowiedni pakiet.
>
> ATSD to przydaloby sie cos w stylu 'rpm -qii', ktore wyswietlaloby
> dodatkowo pola typu: Requires, Conflicts, Obsoletes itd.
A czy w rpm-ie nie ma czegos takiego ja suggests?
W tym momencie podczas instalacji wypluwalby informacje ze ZALECA
zainstalowanie pakietu... wprawdzie mozna zrobic recznie w %pre, ale... :)

|       Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>        |
|      Magazyn Wirtu w l - http://wirtual.to.jest.to       |
| oRIGIN: cAN aNYBODY tELL mE hOW tO tURN oFF cAPS lOCK? |