Biuletym PLD nr 9

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Wto, 22 Wrz 1998, 10:05:09 CEST

Hej. Niedawno się zapisałem i na razie tylko staram się zorientować w
sytuacji, ale biuletyn wywabił mnie z podziemia...

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> pisze, co następuje:

[240 linii ciach - AB]

>  -- Krótkie podsumowanie --------------------
>  --------------------------------------------
>
> W tej chwili PLD-stable jest:
>  - w CVS: 106 speców na sumę 495,339 bajtów
>  - pakietów binarnych w części wytestowanej: 175 na sumę 44,914,377 bajtów
>  - pakietów src w części wytestowanej: 92 na sumę 67,454,538 bajtów

Czy istnieje coś w rodzaju specyfikacji dystrybucji, tj. lista
pakietów, przy której będzie można powiedzieć, że PLD osiągnęło
minimalną kompletność? Można tu oczywiście oprzeć się na liście
pakietów dostępnych w RedHacie, ale mam wrażenie, że sięgamy ponadto.

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Udzieliłem pewnym myślom azylu w mej głowie, nie mogę ich ekstradować.