Biuletym PLD nr 9

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 22 Wrz 1998, 10:26:25 CEST

On Tue, Sep 22, 1998 at 10:05:09AM +0200, Artur Bartnicki wrote:
> Czy istnieje coś w rodzaju specyfikacji dystrybucji, tj. lista
> pakietów, przy której będzie można powiedzieć, że PLD osiągnęło
> minimalną kompletność?
Nie istnieje. I choć postulat już padał chyba nie zaistnieje.
Są ludzie (np. ja, po część kłoczek) którzy niemal nie ruszają tego co
w dystrybucji. A są i tacy co niemal poza dystrybucję i podstawową
funcjonalność nic nie tkną... Ale trzeba będzie taką listę zrobić.

>Można tu oczywiście oprzeć się na liście
> pakietów dostępnych w RedHacie, ale mam wrażenie, że sięgamy ponadto.
niestety/na szczęśćie tak.
--
Ziemek Borowski
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/