info: console-tools

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Wto, 22 Wrz 1998, 10:50:16 CEST

On Mon, 21 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> To jest tylko echo -ne '\33(K', które normalnie jest anulowane przy
> wylogowywaniu (i przez komendę reset), więc musi być wykonywane przy
> każdym logowaniu, o ile mamy włączony jakieś mapowanie nie-ISO-8859-1
> (co jest sprawdzane i w dziewiczej konfiguracji, bez żadnego fontu, nic
> się nie dzieje).

Nie lepiej wstawić to do prompta ($PS?). Ja tak mam i dzięki temu żaden
reset nie jest mi groźny.
A co do tego, czy użytkownik sobie życzy przełączania terminala, to może
by wprowadzić jakąś zmienną, ustawianą w ~/.bash_profile?
Np. coś takiego:

if [ -n $WANT_PL ] ; then
  PS1="$PS1\[\033(K\]";
fi

Pozdrowienia,
           Jacek
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !