Uwagi i takie inne

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Wto, 22 Wrz 1998, 13:30:07 CEST

On Tue, Sep 22, 1998 at 11:57:41AM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> * Programy użytkowe wymagające X Window - /usr/X11R6 z podkatalogami.
> Ale na zasadzie RH czy Debiana ? Tzn np. pliki z komunikatami (Uniforum)
> lądują tak jak w RH do /usr/share/locale/XX czy może tak jak w Debianie do
> /usr/X11R6/share/locale/XX ? Ogólniej mówiąc czy jeśli mamy np. WindowMakera
> to czy wszystkie pliki MUSZĄ wylądować w /usr/X11R6 czy może część tu, a część
> tu ?
Ja bym był za /usr/X11R6/share/locale, ale pewnie znowu nie mam racji :-(
Moim zdaniem, powinno się to odbywać na zasadzie ,,wszystko albo nic''.

> Co to /lib/mosules ??? Do czego ten katalog ma być ?
No jak to? Nie wiesz? To sprawdź co się tam dzieje po wykonaniu
,,make modules_install'' przy kompilacji kernela :-)

> W filesystem IMHO powinien byc poza /mnt/floppy takze /mnt/cdrom
Tu się zgadzamy :-)

> Następnie: co z /var ??? Coś tam będzie ? Domyślam się, że /var/spool tak jak
> w RH. Przydało by się dokładniejsze opisy w dokumentacji developerskiej.
Ja i chyba Ziemek byliśmy za tym, żeby były tam pliki demonów (zamiast w
/home), ale nas zakrzyczeli :-)

> Na cenzorze w PLD-stable jest gnome-admin-0.27-2.src.rpm zawierający
> NIEPRZETŁUMACZONY gnome-admin.pot.
No właśnie on tam jest po to, żeby go przetłumaczyć!
Pliki pot są rozpowszechniane razem ze źródłami.  Nie wiem co Cię tak
oburzyło :-o

> No i naistotniejsze IMHO. Czy PLD jeśli chodzi o pakiety będzie ala RH czy ala
> Debian. Konkretnie chodzi mi o to czy w dystrybucji będzie dostępnych kilka
> np. mailerów sendmail, qmail i zmailer a user wybierze którego chce używać
> (tak jest w Debianie) czy może z góry będzie narzucony dany mailer (to samo
> dotyczy innych programów - nie tylko mailerów) ?
Chyba to będzie ala RH :-(
Ale zbyt duża ilość pakietów może się źle odbić na tempie pracy.

> developerskiej PLD.
Jeśli będą jakieś sensowne odpdowiedzi to je umieszczę.

--
Paweł Gajda