Jak jest z pepeszą?

Paweł Kołodziej pkollegu w ids.pl
Wto, 22 Wrz 1998, 17:41:51 CEST

Dnia Mon, Sep 21, 1998 at 08:47:56PM +0200, hector w kki.net.pl napisał(a):
> Już kiedyś pytałem o to na liście, ale zapomniałem:
> o Kto zajmuje się pepeszą,
W sumie ja. Adam Kozubowicz swego czasu wniósł sporo pomysłów, i jak do
tej pory jest jedynym który się przyznał że próbował tego użyć.
> o Jaki jest stopień zaawansowania projektu
Jakiś czas temu słałem na liste krótki opis PePeSzy. W każdym razie jest
dostępna na mojej stronie. www.ids.pl/~pkollegu
Tam będzie odnośnik.

> Mam kilka pomysłów i nie chciałbym powielać rozwiązań.
Zapraszam do dyskusji.....

> Piotr 'pepe' Dembiński
> --
> Ludzie byli sobie kiedyś bliżsi. Broń nie niosła tak daleko. [S.J.Lec]
Czy to jest jakaś aluzja do PePeSzy :) ?

--
Paweł Kołodziej
pkollegu w ids.pl