Jak jest z pepesz±?

Pawel Kolodziej pkollegu w ids.pl
Wto, 22 Wrz 1998, 18:25:18 CEST

hector w kki.net.pl wrote:

> Ju¿ kiedy¶ pyta³em o to na li¶cie, ale zapomnia³em:
> o Kto zajmuje siê pepesz±,

W sumie ja. Swego czasu duzo pomyslow wniosl Adam Kuzbowicz, ktory jak do

tej pory jako jedyny przyznal sie do testowania tego wynalazku.

> o Jaki jest stopieñ zaawansowania projektu

Jakis czas temu posylalem na liste krotki opis PePeSzy. W kazdym razie
jest
ona dostepna na mojej stronie: www.ids.pl/~pkollegu
tam jest odnosnik.

> Mam kilka pomys³ów i nie chcia³bym powielaæ rozwi±zañ.

Zapraszam do dyskusji... :)

> Piotr 'pepe' Dembiñski
> --
> Ludzie byli sobie kiedy¶ bli¿si. Broñ nie nios³a tak daleko. [S.J.Lec]

To jakas aluzja do PePeSzy. :) ?

PS. Przepraszam za brak polskich literek, ale probowalem to wysylac
chyba ze 5 razy i dostawalem z mailbox.tuniv.szczecin.pl blad 501, czyli
ze host paw w dom ie istnieje (i ma racje, ale dlaczego nie akceptuje
poczty). Wszedzie w liscie sa prawidlowe adresy, tylko sendmail
przdstawia sie jako paw.dom (tak mi sie wydaje)

--
Pawe³ Ko³odziej
pkollegu w ids.pl