Uwagi i takie inne

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 23 Wrz 1998, 15:08:05 CEST

On Tue, 22 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
Myśle że /var/spool powinno być własnością senmaila, i zmailera, gdyż
qmail umieszcza pocztę w katalogach użytkowników - co niektórzy
administratorzy mogą woleć.

> Tutaj to zależy od tego co jest oglnie dostępne w RH. Jeżeli dasz rewizję
> niższą niż w RH to utrudnisz przejście RH -> PLD.
A nie dało by się jakoś oznaczy pakietów PLD.
np.:
 Release: 5pld

W ten sposób robiąc rpm -q pakiet wiedziałbym, czy jest to pakiet
firmowany przez PLD, czy z jakiegoś contriba/innej dystrybucji

> Powinno byc kilka i wszelkie sirodki techniczne jakimi dysponujemy na
> poziomie rpm-a nie blokują tu wielości.
Też jestem za. I żeby instalator się grzecznie pytał co użytkownik
wybiera, z wyjaśnieniem najważniejszych za i przeciw.

> W postaci nie skompresowanej.
Mnie by to pasowało, bo i tak używam e2compress, szczególnie dla
dokumentacji i manów.

Pozdrowienia,
          Jacek

!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !
! Jajcus  !   email: jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl, jacek w kde.org   !
!         ! ICQ# 7149127                           WWW: none (yet) !