pld-list

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Czw, 24 Wrz 1998, 08:30:23 CEST

On Wed, 23 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> On Thu, 17 Sep 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> z <ftp://mailbox.tuniv.szczecin.pl/pub/listy-dyskusyjne/pld-list/lista.txt>:

	Ja torchę z innej beczki ;) Trochę to bez sensu, że całe archiwum
listy znajduje sie w jednym pliku. Ja to sobie mirroruje i wkolko sciagac
sie bedzie caly plik (teraz to malo - 3MB ale za jakis czas kto wie).
Nie mozna by tak by dla kazdego miesiaca byl jeden plik (i to najlepiej
skompresowany) ? Mirrorki by mi szybciel chodzily (dla niewtajemniczonych:
wisze na laczu 9600 (prosze sie nie smiac ;))

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org