pld-list

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Czw, 24 Wrz 1998, 16:05:22 CEST

Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

>         Ja torchę z innej beczki ;) Trochę to bez sensu, że całe archiwum
> listy znajduje sie w jednym pliku. Ja to sobie mirroruje i wkolko sciagac
> sie bedzie caly plik (teraz to malo - 3MB ale za jakis czas kto wie).
> Nie mozna by tak by dla kazdego miesiaca byl jeden plik (i to najlepiej
> skompresowany) ? Mirrorki by mi szybciel chodzily (dla niewtajemniczonych:
> wisze na laczu 9600 (prosze sie nie smiac ;))

Póki Jacek nie zrobi podziału na miesiące to proponuje abyś zrobił sobie filtr w
procmail'u aby listy z pld-list wrzucał Ci do skrzynki a jednocześnie zapisywał
do jakiegoś archiwum na Twoim dysku ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--