pld-list

PaGer pager w dione.ids.pl
Czw, 24 Wrz 1998, 16:18:20 CEST

On Wed, 23 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Druga sprawa. Z niepokojem stwierdzam, że niektóre listy do mnie nie
> dochodzą! Na przykład ten, na który właśnie odpowiadam (nie ten, którego
> nagłówki cytuję) - dlatego odpowiadam tak późno (ściągnąłem archiwum).
> Teoretycznie jest możliwe, że to z powodu okresowego niedomagania mojego
> konta, ale chyba tak często się to nie zdarzało (niestety jest na KKI)...
TO WINA KKI! zauważyłem już jakiś czas temu, że poczta cholernie często
znika (wysyłałem okresowo listy sam do siebie, i od jakichś dwóch tygodni
mniej więcej co 2-3 dni kolejna partia 100 listów nie dochodzi (cała!!!),
a zwrotów nie ma). Załóż lepiej konto gdzie indziej...

PaGer

--
 /\___/  e-mail: pager w dione.ids.pl, pager w kki.net.pl, \___/\