Uwagi i takie inne

mkorz@jaguar.domek.pl mkorz w jaguar.domek.pl
Czw, 24 Wrz 1998, 23:26:01 CEST

[czwartek, 24 wrzesień 1998], Tomasz Kłoczko napisał:

> Ja mam pytanie w takim razie czy już ktoś opracował pakie z qmailem, króry
> wymuszałby insyalacje innych wersji MUA dla qmaila ? Jak wygląda sprawa z

Qmail może przechowywać pocztę w dwóch postaciach: Mailbox i Maildir.
Nie mam żadnych doświadczeń z drugim -- może ktoś kto takowe posiada się
wypowie?

W przypadku pierwszego:
* mutt działa od ręki po dopisaniu jednej linijki do pliku
  konfiguracyjnego (w pakiecie robionym przeze mnie ta linijka już się
  znalazła) i ustawieniu zmiennej $MAIL
* elm działa po ustawieniu zmiennej $MAIL
* pine działa po dopisaniu jednej linijki do pliku konfiguracyjnego
* mail działa po ustawieniu zmiennej $MAIL

innych MUA nie sprawdzałem (na życzenie mogę to zrobić).

Natomiast dla pakietu z Qmailem potrzebny jest pop3d/imapd rozumiejący
idee ~/Mailbox (ten dostarczany z qmail-em był nierewelacyjny).

> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Pozdrawiam
--
   Marcin Korzonek