info: konwert

Pią, 25 Wrz 1998, 00:12:47 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> A gdzie są te doczyszczone svgalib? Na cenzorze nie widzę, na
> ftp://magellan.shadow.eu.org/pub/SRPMS/ jest jakieś
> svgalib-1.3.0-1.src.rpm z 2 sierpnia.

Właśnie wrzuciłem do test.

> W ogóle jak szukałem jakiegoś pakietu do zrobienia, to mnóstwo już jest
> w PLD-devel, ale nie w stable.

Ja mam trochę zaległości. W tym tygodniu miałem troche spotkań z dentystą
i jakoś mało przerobiłem w związku z tym (przy okazji Wojtek .. nie będzie
mnie w łykent w Szczecinie, bo w sobotę mam jeszcze jedno spotkanie z
dentystą :)

Istnieją także zaległosic i w drugą stronę.

> BTW: Istnieje już lftp-1.1.1, w PLD-devel jest starsze.

Tu jest mała boleść. Otóż przynajmniej w starczej wersji program ten
kłucił się ze squidem, bo oba zawierału /usr/bin/getftp. Jeżeli tak jest
to np. lftp trzeba by tak przerobić żeby ten jego agent-ściągac nazywał
się np. lftpget. Po za tym program dobrze żeby się znalazł w dystrybucji
bo jest bardzo dobry.

kloczek
PS. Wiadomość dla Jacek Koniecznego fanów KDE, że w test leży korganizer.