info: konwert

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 25 Wrz 1998, 08:20:44 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> A gdzie są te doczyszczone svgalib? Na cenzorze nie widzę, na
> ftp://magellan.shadow.eu.org/pub/SRPMS/ jest jakieś
> svgalib-1.3.0-1.src.rpm z 2 sierpnia.

No wlasnie sie zastanawiam czy pakowac do dystrybucji svgalib czy moze
jest jakies aletrnatywne rozwiazanie dla tej biblioteki, bo programy
pisane podnia sa naszpikowane "S"-kami jak jez kolcami.. ?

> W ogóle jak szukałem jakiegoś pakietu do zrobienia, to mnóstwo już jest
> w PLD-devel, ale nie w stable.
>
> BTW: Istnieje już lftp-1.1.1, w PLD-devel jest starsze.
... Ale chodzi! ;) Zaraz podciagne do nowszego ...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu