Uwagi i takie inne

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Pią, 25 Wrz 1998, 14:43:08 CEST

On Thu, 24 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Przed chwila to poprzwiłem wg powyższego. Tzn. filesystem nie zawiera już
> /var/spool/mail. W pakiecie tym był jeszcze jeden błąd .. /var/log należał
> do grupy mail (moja pomyłaka ;).

Domyslam sie ze /var/spool/mail bedzie teraz w pakietach z MTA.
Wiec trzeba bedzie poprawic mojego speca do ZMailera (dodac
/var/spool/mail z odpowiednim mode) :))

> To możan rozwiązać niedco inaczej IMHO. Tzn. nie przez nadawanie rewizzji
> z PLD w nazwie a tylko zmienianie samej nazwy pliku. Można to łądnie
> zrobić poprzez wpis w .rpmrc .. np.:
>
> rpmfilename:    %{NAME}-%{VERSION}-%{RELEASE}_PLD.%{ARCH}.rpm
>
> lub coś podobnego.

No mozna. Teraz tylko pytanie czy tak robimy czy nie ?

> Ja mam pytanie w takim razie czy już ktoś opracował pakie z qmailem, króry
> wymuszałby insyalacje innych wersji MUA dla qmaila ? Jak wygląda sprawa z
> zmailerem (to do Ziemka) ? Czy jego zainstalowanie wg obecnego speca
> wyinstalowuje sendmaila i wykonuje wszystkie inne operacje, które
> momentalnie czynią system gotowym do normalnej pracy ?

	Gdzies na summersoft.fay.ar.us (ftp.summ...) są src rpmy z
qmailem (troche skopane ale...).
	Innych wersji MUA ??? A ktorych to MUA nie da sie zmusic do
wspolpracy z qmailem tylko na poziomie zmiennych shella lub plikow
konfiguracyjnych (pine, mutta i mh się da) ?

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org