Uwagi i takie inne

Pią, 25 Wrz 1998, 13:25:44 CEST

On Fri, 25 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
[..]

> No mozna. Teraz tylko pytanie czy tak robimy czy nie ?

No dobra. Przy najbliższej rekompilacji całości, co mam nadzieję że
nastąpi koło połowy przyszłego tygodnia (jak będzie trochę więcej rzeczy
pod nowe gtk+/glib) zrobię eksperymentalnie z powyższymi ustawieniami.
Zobaczycie jak to w praniu wygląda i najwyżej się potem jeszcze coś będzie
zmieniać.

> 	Gdzies na summersoft.fay.ar.us (ftp.summ...) są src rpmy z
> qmailem (troche skopane ale...).

Czy ktoś zamierza się do tego przysrawić ?

> 	Innych wersji MUA ??? A ktorych to MUA nie da sie zmusic do
> wspolpracy z qmailem tylko na poziomie zmiennych shella lub plikow
> konfiguracyjnych (pine, mutta i mh się da) ?

Fakt o ile to tylko kwestia zmiennych $MAIL to w takim razie skrypty do
/etc/profile.d powinny być wrzucane przez MTA.