Rozłożenie plików w serwerach http (było: Re: ERROR: :) boa.spec)

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 10:31:42 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Drobne pytanie natury organizacyjnej:
> gdzie kończą swój bieg logi z httpd ????
> w /var/log/httpd czy też /home/%name/logs ?????

W indianinie zrobiłem /var/log/httpd. W końcu /var od tego jest
BTW to model rozłożenia plików od http jest całkiem fajny, ale
gdy ma się tylko jeden serwis. Jak się zakłada sporo virtuali
to się może zrobić burdel.
U siebie logi trzymam obok html-i, jak się ma >10 virtuali
to jest to rozsądne wyjście.
W końcu można założyć, że jak ktoś zakłada dużo wirtuali, to i tak
w konfiguracji ostro miesza, ale jak by ktoś miał jakiś konstruktywny
pomysł, to chętnie go zastosuję.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71