Re: Rozłożenie plików w serwerach http (było: Re: ERROR: :) boa.spec)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 28 Wrz 1998, 15:54:53 CEST

> W indianinie zrobiłem /var/log/httpd. W końcu /var od tego jest
> BTW to model rozłożenia plików od http jest całkiem fajny, ale
> gdy ma się tylko jeden serwis. Jak się zakłada sporo virtuali
> to się może zrobić burdel.
> U siebie logi trzymam obok html-i, jak się ma >10 virtuali
> to jest to rozsądne wyjście.
> W końcu można założyć, że jak ktoś zakłada dużo wirtuali, to i tak
> w konfiguracji ostro miesza, ale jak by ktoś miał jakiś konstruktywny
> pomysł, to chętnie go zastosuję.
U mnie jest tak:
/var/www/www.nazwa.pl
/var/log/httpd/www.nazwa.pl-transfer
/var/log/httpd/www.nazwa.pl-error

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation