Zmailer one more time ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 10:56:45 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Gdyby były ciut bardziej regularne, to można by je wstawić do
> /etc/cron.*ly - mam nadzieję, że będziemy mieli coś takiego (hourly,
> daily, weekly, monthly - pakiet crontabs, chyba nawet niezależny od
> rodzaju crona; co dany czas odpalane są po kolei wszystkie egzekutable
> z odpowiedniego katalogu). Dzięki temu można by je instalować
> i odinstalowywać podobnie jak /etc/rc.d/init.d/* albo /etc/profile.d/*.

> To pasuje do hourly.

  Pasuje bo tak zmienilem :) W oryginale bylo co kilka godzin. IMHO lepiej
  zostawic tak jak jest. Przedwszystim admin bedzie mogl sobie zmienic
  dowolnie czasy resubmita a podczas rpm -e i tak "Cron jobs" dla zmailera
  zostana wyrzucone poprzez grep -v "#ZMAILER".

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org