Zmailer one more time ;)

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 14:42:08 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

>   Pasuje bo tak zmienilem :)

BTW: To `/1' jest niepotrzebne.

>   Przedwszystim admin bedzie mogl sobie zmienic
>   dowolnie czasy resubmita a podczas rpm -e i tak "Cron jobs" dla zmailera
>   zostana wyrzucone poprzez grep -v "#ZMAILER".

Ano racja... Podobna rzecz w przypadku /etc/rc.d (kolejność) może być
załatwiona przez chkconfig, ale tutaj nie bardzo jest jak przenieść tamtą
metodę...

Mam! Trzeba zrobić katalog, w którym będą całe crontaby, np.
/etc/crontabs/*. Trzeba tylko zmusić crona, żeby je analizował razem
z /erc/crontab i /var/spool/cron/* - chyba nie obejdzie się bez zmiany
w źródłach crona, nie znam go za dobrze. Wtedy każdy pakiet, który chce,
doda tam swojego crontaba; zaznaczonego jako %config, żeby lokalne zmiany
nie przepadły i nie był bezwarunkowo nadpisywany przy apgrejdach pakietu.
/etc/cron.*ly pozostanie dla przypadków, w których dokładna godzina
i częstość nie jest krytyczna.

Zgadzamy się na coś takiego?

Jeśli tak, to kto to zrobi? Mogę ja, z tym że nie wiem, jak w końcu jest
z tym anacronem i czy on jest dodatkiem do vixie-cron, czy go zastępuje,
i w ogóle która wersja crona jest która (na rawhide jest większy numer
rewizji niż na magellanie/pub/SRPMS; późniejsza data jest na magellanie).

--
 __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/