Uwagi i takie inne

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 01:19:12 CEST

Marcin Korzonek wrote:

> A ile qmail-ów widziałeś (odlicz te skonfigurowane przeze mnie ;))?

Marcin, nie bij ! ;)

> Jest kilka możliwości walki ze spamem. Wszystkie są opcjonalne, tzn. nie
> są instalowane standardowo w samym pakiecie qmail, tylko są wynikiem

Dlatego napisałem, że pewnie coś jest ...

> Co do uucp -- to jak qmail sobie radzi nie wiem, ale wydaje mi się, że
> jest możliwość uruchomienia. I znowu niestety odeślę do www.qmail.org

OK, być może, tyle że jeśli już to mało osób z tego korzysta. Spytaj się na pcol kto
pomoże skonfigurować UUCP (o ile istnieje w Qmail'u) ... Kiedy ja się pytałem (dot.
sendmail'a) zgłosiła się o ile mnie pamięć nie myli 1, no może 2 osoby. Ciekawe ile
by się zgłosiło jakbym rzucił hasło Qmail+UUCP ...
A wiesz, że nie ważne jaki program jest wspaniały itp. jeśli nikt mi nie będzie w
stanie pomóc z np. konfiguracją albo sytuacją awaryjną ...

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl