Zmailer one more time ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 12:01:00 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Konrad Stepien wrote:

> On Mon, 28 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
>
> [...]
> >
> Tu można zrobić taki trick, żeby komunikaty wylądowały w osobnej paczce,
> np. zmailer-messages, Zmailer ma Require:zmailer-messages.
> Wtedy dorabiamy paczkę zmailez-pl-messages, która ma
> Obsolete:zmailer-messages, Provide:zmailer-messages (hmm, ciekawe jak
> to zadziała?) i podmienia komunikaty na polskie.
> Rozwiązanie trochę mało eleganckie, ale można je stosować wszędzie tam
> gdzie inaczej się nie da.

	Wlasciwie to mozna. Z tym że Obsoletes dziala takze przy
instalowaniu (o ile mnie pamiec nie myli to w Changes od rpma pisalo, ze
dziala tylko przy upgrade (-u)) ?

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org