info:m4.spec -devel

Adam Kozubowicz tapir w interdata.com.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 12:24:31 CEST

Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
>         Kolejna rzecz do przejzenia -> dglownie uboga polska translacja...

[...]
> Summary(pl): GNU Makro procesor
[...]

A może tak:

%description -l pl
W pakiecie znajduje się m4 - GNU makroprocesor językowy. Używany jest
do tworzenia plików tekstowych, które mogą być logicznie parsowane.
Wiele programów korzysta z m4 podczas procesu kompilacji kodu
źródłowego.

IMHO wydaje mi się, że po polsku powinno być "makroprocesor językowy
GNU", a i "GNU Macro processing language" to chyba raczej "język
makroprocesów GNU". Niemniej powinien wypowiedzieć się ktoś kto tego
używał w zakresie sensowności tłumaczenia.

Pozdrawiam
Tapir
--
|| Adam Kozubowicz (Tapir) ||  InterData  || PKFL ||