info:m4.spec -devel

Artur Bartnicki archie w insert.com.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 12:37:28 CEST

Adam Kozubowicz <tapir w interdata.com.pl> pisze, co następuje:

[19 linii ciach - AB]

> IMHO wydaje mi się, że po polsku powinno być "makroprocesor językowy
> GNU", a i "GNU Macro processing language" to chyba raczej "język
> makroprocesów GNU". Niemniej powinien wypowiedzieć się ktoś kto tego
> używał w zakresie sensowności tłumaczenia.

"procesor języka makrodefinicji" i "język makrodefinicji". "GNU", o
ile konieczne (tutaj raczej niekonieczne).

--a
  / _ | _ )   Artur "Archie" Bartnicki      praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \   mailto:archie w insert.com.pl   dom  : (0-71) 342 68 22

Jest w nim olbrzymia pustka wypełniona po brzegi erudycją.