modutils - bug ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 28 Wrz 1998, 14:04:21 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, [ISO-8859-2] Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Niekoniecznie. Jeśli developerzy rpma przygotowuja mozliwosc kompresowania
> manow to zapewne bedzie to dobrze zrobione (czyli .so beda odpowiednio
> modyfikowane czy jakos tak).

Ja tez jestem developerem (albo tylko mi sie tak wydaje...), tez stosuje
so linki do manow (czasami zdarzy sie zachowac ln), ale jak znajdziesz
takich co potrafia tak modyfikowac .so linka aby po skompresowaniu i przed
byl dalej aktywny to dawaj ich do devela ... Ja zloze zabawki i bede
cierpliwie czekal az sie Tornado pojawi aby sobie upgradnac system....

>O szczegoly trzeba by zapytac Tomka :).

Zaiste..., poki co ja Ci odpowiadam.

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148