modutils - bug ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 14:30:29 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Ja tez jestem developerem (albo tylko mi sie tak wydaje...), tez stosuje
> so linki do manow (czasami zdarzy sie zachowac ln), ale jak znajdziesz
> takich co potrafia tak modyfikowac .so linka aby po skompresowaniu i przed
> byl dalej aktywny to dawaj ich do devela ... Ja zloze zabawki i bede
> cierpliwie czekal az sie Tornado pojawi aby sobie upgradnac system....

Chodzilo mi o developerów którzy rozwijają sam program "rpm" :)

BTW: co sie dzieje z magellanem ? Cos ftpd z magellana nie dogaduje sie
z moim lftp :) Jest jeszce jakis serwer w Szczecinie, ktory ma PLD-devel
np po NFSie i ma innego ftpd'a ??? (chcę sie jak najszybciej zabrać za
upgrade do PLD-devel. Aktualnie ściągnąłem jajko 2.1.122 (mieliście
podesłać jakieś patche), przekompilowałem i ... dostałem:
Linux admin.misiek.eu.org 2.1.122 #2 SMP nie wrz 27 11:06:03 CEST 1998
i586 unknown                         ^^^
Niby nic dziwnego gdyby nie fakt, że mam tylko 1 procesor :) (a ten mi tu
z SMP wyjerzdza) Cos zrobilem zle ? Kolejna sprawa: cos z PLD-devel
korzysta z ptsów ? bo chciałbym wiedzieć jaka jest różnica między tty, a
pts i zobaczyć jak to wychodzi "w praniu")

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org