Zmailer one more time ;)

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w linstar.zsz2.starachowice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 14:59:33 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> On Mon, 28 Sep 1998, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
>
> BTW: To `/1' jest niepotrzebne.
Zgadza sie :)

> Mam! Trzeba zrobić katalog, w którym będą całe crontaby, np.
> /etc/crontabs/*. Trzeba tylko zmusić crona, żeby je analizował razem
> z /erc/crontab i /var/spool/cron/* - chyba nie obejdzie się bez zmiany
> w źródłach crona, nie znam go za dobrze. Wtedy każdy pakiet, który chce,
> doda tam swojego crontaba; zaznaczonego jako %config, żeby lokalne zmiany
> nie przepadły i nie był bezwarunkowo nadpisywany przy apgrejdach pakietu.
> /etc/cron.*ly pozostanie dla przypadków, w których dokładna godzina
> i częstość nie jest krytyczna.
>
> Zgadzamy się na coś takiego?
Wow. Pomysl IMHO genialny :))) Gdyby sie udalo zrobic taki np.
/etc/crondir (bo istnieje plik /etc/crontabs) bylo by swietnie.

> Jeśli tak, to kto to zrobi? Mogę ja, z tym że nie wiem, jak w końcu jest
> z tym anacronem i czy on jest dodatkiem do vixie-cron, czy go zastępuje,
> i w ogóle która wersja crona jest która (na rawhide jest większy numer
> rewizji niż na magellanie/pub/SRPMS; późniejsza data jest na magellanie).
anacron nie zastepuje crona. anacron dziala zarowno gdy vixie-cron jest
zainstalowany jak i wtedy gdy vixie-cron nie ma. anacron dziala po prostu
tak, ze looka do /var/spool/anacron (o ile mnie pamiec nie myli) - tam ma
zapisane kiedy sie ostatnio uruchamial - jesli to bylo > 1 dzien, > 1
tydzien lub > 1 miesiac to uruchamia wszystkie skrypty w
odpowiednim /etc/cron.*. I to wszystko.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org