Poprawki i uwagi

Pon, 28 Wrz 1998, 20:32:50 CEST

Poprawiłem już bzip2 (zmiana atrybutów na 755 w /usr/bin), lesstif-a
(s/rppt/root/ w %files w static), apache (755 na /usr/bin/* i 744 na
/etc/rc.d/init.d/* i kosmetyczne pogrupowanie plików w %files, którte
powinno trochę zwiększyć czytelność zawartości głównego pakietu + podbicie
rewizji na 2). Jeżli chodzi o apache to nie przeglądałem go pod kontem
ewentualnych koniecznych zmian co do zmian włąścicieli plików/katalogów na
http.http także to jeszcze Konrad lub ktoś iunny dobrze by było żeby
przejrzał i ocenił czy coś tam jest jeszcze do zrobienia.

Ponieważ z Wojtkiem umówiliśmy się, że będziemy się porozumiewać poprzez
listę żeby inni także wiedzieli bezpośrednio o zmianach jakie wykonujemy
to już pierwsze info do Wojtka żeby zaktualizował speca do ImageMagick-a,
bo ten z devel nie zawiera innych tłumaczeń po za pl.

Do innych także uwaga żeby moe się przez najbliższe dni w mniejszym
stopniu skupić na robieniu nowości a pomóc mi Wojtkowi w usunięciu
wszystkich różnic jakie są w specach w stable i devel.

Panowie wczoraj to był ulewa ale dzisiaj to już jest urwanie chmury :)
Kolejna sprawa żeby dokładniej sprawdzać spece, które się wysyłą na listę
bo z tych co dzisiaj przyszły to jak na razie nie znalazłem takiego, który
można przyjąc bez zająknięcia. To mocno utrudnia wciąganie nowości.

Kolejna sprawa, to to że przez ostatnie dni wpadło nam dużo pakietów nie
wchodzących dotyczczas w skłąd różnych dystrybucji i bardzo mało z tych
dystrybucyjnych. Do pewnego stopnia mogę to zrozumieć, że jeszcze nie
każdy jest w stanie wziąć się za coś poważniejszego/większego i dlatego
zaczyna od drobnicy żeby dojść do wprawy ale prosiłbym o opamiętanie.
Śpieszmy się powoli. Przecież nic nas nie popędza. Zaraz będę komentował
poszczególe spece na pub żeby powymieniać rzeczy do poprawek.

Kolejna sprawa to sprawa poprawek do speców już istniejących. Prosiłbym o
diffy z zaznaczeniem względem jakiego speca jest to ronbione (czy tego z
devel czy stable). Inaczej po specach będziemy się poruszać jak po polu
grzybowym, po którym przechodzi jedna grupa znajdując wiadra błedów i
następni mogą to robić zaraz po nich też wynoszc kolejne wiadra.

I jeszczr raz prośba o większe skupienie się na wychwytywaniu różnych
różnic między pakieam w stable i devel w celu poprawinia ogólnego poziomu.
Prosiłbym o kilkudniowe moratorium na wystrzeliwanie kolejnych nowych
speców ;)