Poprawki i uwagi

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 28 Wrz 1998, 20:52:57 CEST

On Mon, 28 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Ponieważ z Wojtkiem umówiliśmy się, że będziemy się porozumiewać poprzez
> listę żeby inni także wiedzieli bezpośrednio o zmianach jakie wykonujemy
> to już pierwsze info do Wojtka żeby zaktualizował speca do ImageMagick-a,
> bo ten z devel nie zawiera innych tłumaczeń po za pl.

Wrong!;) Od wczoraj jest poprawiony ..

> Do innych także uwaga żeby moe się przez najbliższe dni w mniejszym
> stopniu skupić na robieniu nowości a pomóc mi Wojtkowi w usunięciu
> wszystkich różnic jakie są w specach w stable i devel.

Dokaldnie..., teraz moglibysmy IMHO  wyrowanc roznice
i podciagnac z pakietami ktore musza sie znalezc w dystrybucji...
Naprawde teraz najwazniejsza sprawa to pakiety drobne i grube typu
ldconfig, crontab, procinfo, mktemp itp ...

dziekuje wszystkim za uwage ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu