info:ash.spec -devel

Wto, 29 Wrz 1998, 09:32:43 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hej,
> 	Mama goraca prosbe do wszystkich, ktorzy poprawiaja srpmy devela:
> Zdaje sobie sprawe, ze w SRPMS sa jeszcze "stare" pakiet z niedociagnieciami
> i naprawde milo jest jak ludzie pomagaja mi je eliminowac, ale chcialbym tez
> przypomniec ze kosmetyka speca to nie wszystko, nalezy przede wszystkim
> zwracac uwage na flagi kompilatora, na to czy przypadkiem stripowanie nie
> odbywa sie dukrotnie, czy nie pozostaja jakies stare nalecialosci typu
> konflikty z przedpotopowym softem itd... W atachu idzie spec do ash, i
> [...]

Co do ash to .. wróć :>
To co jest w specu jaki dołączyłeś (z %install):

mkdir -p $RPM_BUILD_ROOT/bin
mkdir -p $RPM_BUILD_ROOT/usr/man/man1

install -m 711 sh $RPM_BUILD_ROOT/bin/ash
install -m 644 sh.1 $RPM_BUILD_ROOT/usr/man/man1/ash.1
ln -sf ash.1 $RPM_BUILD_ROOT/usr/man/man1/bsh.1

Czy ja mam to komentować ;> ?

Wojtek do speca jakiego *wczoraj* (a może już dzisiaj?) zrobiłem do
stable ?

Fakt, że to co zrobiłem ma podwujne stripowanie ale jednocześnie jest to
jedyny (chyba) błąd.