Pomylka specow!!!! ;)

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 29 Wrz 1998, 09:48:56 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> To nie zostało zgubione. Wycięcie tego z paramerów make niczego nie
> zmienia gdyż make standardowo najpierw łapie ze zmiennych środowiska, a
> potem dopiero ze zeminnych przekazywanych jako parametry. Jak niewieżysz
> to sprawdź.

Ponownie sie pospieszylem ...;( Ale mimo wszystko wpisywanie na sztywno
$(RPM_OPT_FLAGS) nie jest IMHO najlepszym pomyslem, ja bym proponowal
$(OPT_FLAGS) i make OPT_FLAGS="$RPM_OPT_FLAGS" -> jak by ktos chcial sobie
przebudowac pakiet np. bez flag optymalizcyjnych ..

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu