Pomylka specow!!!! ;)

Wto, 29 Wrz 1998, 09:53:59 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Ponownie sie pospieszylem ...;( Ale mimo wszystko wpisywanie na sztywno
> $(RPM_OPT_FLAGS) nie jest IMHO najlepszym pomyslem, ja bym proponowal
> $(OPT_FLAGS) i make OPT_FLAGS="$RPM_OPT_FLAGS" -> jak by ktos chcial sobie
> przebudowac pakiet np. bez flag optymalizcyjnych ..

No cóż .. czasami tak jest najprościej jeżeli opcje optymalizacji są
umieszczone w stadzie innych opcji w jednej zmiennej w Makefile, to
łatwiej jest wyciąć te "-O<cośtatam>" i wstawić w to miejsce $(OPT_FLAGS).
Po za ash jak narazie podpada chyba tylko pod to mouseconfig (BTW dzisiaj
zrobiłem 3.0.5).