X11, windowmanagery i KDE

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pon, 28 Wrz 1998, 18:53:23 CEST

On Son, 27 Sep 1998, you wrote:
>Dobra, są już odpowiednie linijki w .bashrc i .{Xsession,xinitrc}
>Wybór windowmanagera sprowadza się do odhashowania jedenj z linijek w
>.bashrc:
># Ścieżka do WindowManagera
># Proszę odhashować jedną z linii:
># WMEXEC=/usr/X11R6/bin/startkde                        # KDE
># WMEXEC=/usr/X11R6/bin/fvwm                            # FVWM
># WMEXEC=/usr/X11R6/bin/fvwm2                           # FVWM2
>WMEXEC=/usr/X11R6/bin/enlightenment                     # Enlightenment
># WMEXEC=/usr/X11R6/bin/afterstep                       # AfterStep

> [...]

Bardzo fajnie. To rozwiązanie nawet podoba mi się znacznie bardziej niż
to w RH.
Tylko że to nie rozwiązuje mojego problemu z KDE. KDE to nie tylko WM.
Tak go zapakowałem, że jak ktoś chce może zainstalować wszystko poza
windowmanagerem.

Mój skrypt startkde uruchamia tylko zainstalowane składniki. Więc dla kogoś
kto nie ma zainstalowanego KWM odpali się KFM (filemanager),
KBGWM (wyświetla "tapety"), zainicjalizują moduły kcontorl (mogą one
kontrolować wszystko od mapy klawiatury po kolorki prawie wszystkich
aplikacji X11) oraz kilka innych, ale skrypt powróci na miejsce.

Problem w tym, że nie wiem jak to pogodzić z tym co namisałeś wyżej.

Może tak:
WMEXEC=/usr/X11R6/bin/kwm
KDENVIRONMENT=yes

a z startkde wyleci "exec kwm".

Ma ktoś jakieś inne propozycje?

Pozdrowienia,
         Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !