cron (Re: Zmailer one more time ;) )

Marcin 'Qrczak' Kowalczyk qrczak w knm.org.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 12:25:56 CEST

On Tue, 29 Sep 1998, Marcin Korzonek wrote:

> W niedzielę na świeżym mięsku pojawiło się coś takiego:
[...]

Ano. Obejrzałem, obejrzałem i anacrona i hc-cron mi się bardziej podoba.
anacron dodaje własnego crontaba we własnym formacie, którego możliwości
nie są nadzbiorem vixie-cronowego. Natomiast hc-cron jest rozszerzeniem
vixie-crona; domyślnie wszystko działa jak w vixie, ale można zaznaczyć,
że dane dżoby mają być zawsze wykonane, choćby z opóźnieniem; albo
najwyżej raz, albo tyle razy, ile razy przepadło.

Potencjalną wadą hc-crona mogłoby być to, że utrudnione byłoby
synchronizowanie z rozwojem vixie-crona - ale on się chyba nie rozwija,
jako że ostatnie poprawki są z 1993, a daty najnowszych plików z 1995.
W hc-cronie są już założone łaty poprawiające błędy vixiego, które tam
były w rpmie.

Zatem spróbuję zaaplikować mojego patcha do hc-crona i jestem za
zastąpieniem nim vixiego.

--
 __("<   Marcin Kowalczyk * qrczak w knm.org.pl http://qrczak.home.ml.org/