Man - nieudokumentowane i domena PLD

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Śro, 30 Wrz 1998, 13:14:38 CEST

On Wed, 30 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Ja bym byl za tym aby ktos wtajemniczony i obeznany czowal nad nad
> expoloito-testerami naszego softu i jak cos sie pojawi dawal patcha na
> liste z infem typu "Achtung: dziura!" a my bysmy skladali od nowa
Zla interpretacja. Ja mam na mysli nie security, a system raportowania
bledow w pakietach przez uzytkownikow. Zamiast "imie nazwisko email",
w polu Packager jest cos w stylu: "PLD Bugs <pld-bugs w bla.bla.bla>
i pod tym adresem czuwa sobie nssz bug tracking system, czyli
np. Jitterbug.

Ponawiam prosbe... obejrzyj sobie <http://samba.anu.edu.au/linux-patches>.
To jest jeden z systemow zglaszania patchy do jadra. Samego patcha
wysyla sie emailem, a to co tam widzisz, to jest interfejs dla
developerow, zeby sie nie pogubili. Jest status kazdego patcha itd.
itd.

A teraz przeczytaj jeszcze raz powyzszy akapit ale 's/patch do
jadra/bug w pakiecie'. Pasuje ? :-)

Kris