Man - nieudokumentowane i domena PLD

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 30 Wrz 1998, 12:43:12 CEST

On Wed, 30 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Rzuc okiem na jitterbug <http://samba.anu.edu.au/jitterbug/>. Przyklad
> zastosowania masz na <http://samba.anu.edu.au/linux-patches/>.

Ja bym byl za tym aby ktos wtajemniczony i obeznany czowal nad nad
expoloito-testerami naszego softu i jak cos sie pojawi dawal patcha na
liste z infem typu "Achtung: dziura!" a my bysmy skladali od nowa
zacerowane rpmy do udates... Po co zmuszac potencjalnych userow PLD aby
jeszcze sledzili jakies URL'e za dziurkami w ich sytemie.

> Mysle, ze pld.linux.org.pl na poczatek moze byc.

A co www.shadow.eu.org sie nie podoba? ;) Przeciez to taka sama dlugosc w
nazwie hosta i domeny a WWW jest na poczatku i .org (international ;) a
nie jakas lokalna hybryda .org.pl ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu