X11 i czcionki? Pytanko

Marcin Dalecki dalecki w cs.net.pl
Pią, 30 Kwi 1999, 14:37:21 CEST

Tomasz K³oczko wrote:

> On Fri, 30 Apr 1999, Marcin Dalecki wrote:
> [..]

> Z tego co wiem to to co jest miedzy <arch>, a  <os_type> ma znaczenie
> tylko "dekoracyjne".
> Czyli je¿eli wrzuciæ tam nawet "b¼dzi±gwa" (o ile przyjmie polskie
> literki) to nie bêdzie to mia³o wiêkszego znaczenia :)

Tak tak oczywiscie tylko ze ja zasadniczo wole jak najkrotsze nazwy
katalogow i pliow. Czasami zaoszczedzaja po prostu ciegien.

No poza tym to mam takie oto pytanko: Czy ktos pomyslal o tym
aby zintegrowac razem czcionki Type 1 pomiedzi ghostscriptem a X11. Bo
jak
narazie to mamy sytuacje w ktorej jedno i to samo jest instalowane
wielokrotnie... Odpowiedni pakiet mozecie odnalezc pod

           http://www.abisource.com/downloads/unixfonts-0.5.4.tar.gz

--Marcin