X11 i czcionki? Pytanko

Pią, 30 Kwi 1999, 18:17:42 CEST

On Fri, 30 Apr 1999, Marcin Dalecki wrote:

> Tak tak oczywiscie tylko ze ja zasadniczo wole jak najkrotsze nazwy
> katalogow i pliow. Czasami zaoszczedzaja po prostu ciegien.
>
> No poza tym to mam takie oto pytanko: Czy ktos pomyslal o tym
> aby zintegrowac razem czcionki Type 1 pomiedzi ghostscriptem a X11. Bo
> jak
> narazie to mamy sytuacje w ktorej jedno i to samo jest instalowane
> wielokrotnie... Odpowiedni pakiet mozecie odnalezc pod
>
>            http://www.abisource.com/downloads/unixfonts-0.5.4.tar.gz

Plan jest taki żeby to zrobić w /usr/share/fonts. Zgwałcić trzeba będzie
tetexa, XFree i gs-a. Co do gs to chyba od razu dobrze byłoby się wziąc za
5.50, z nie 5.10 (Marcin zdaje się, że coę tu manipulowałeś gs-em w swoich
zasobach .. możesz coś klepnąć o tym ? ;)

Do zarządzania fontami można będzie wykorzystać chkfontpath z RH 6.0 (nie
wiem czy da się go także wykorzystać do manipulowania informacjami
potrzenymi dla gs/tetexa .. chodzi o metruki i pliki fontmap).
W taki katalog wpaść powinny na pewno fonty Type 1 i ttf. Konsekwentnie
możnaby pójść za ciosem i włądować w ten katalog także podkatalogi z
innymi rodzajami fontów.