Re: gdzie źródla rc-scripts?

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Pią, 2 Kwi 1999, 17:03:01 CEST

On Thu, Apr 01, 1999 at 09:01:58PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Jeżeli założysz, że przy ipv6 adresów może być wiele to od razu możesz
> użyć "grep while read" żeby wyciągnąć potrzebne informacje bez dodawania
> ADDR=STOP, atk zresztą będzie naet prościej bo bie trzeba będzie
> odfiltrowywać ADDR=STOP.

A nie lepiej po prostu:
ADDRS="addr1 addr2 addr3 ......"

A potem gdzieś:
for ADDR in $ADDRS ; do
done

Skrypt będzie mógł być interpretowany przez shella i wystarczy raz go
przeczytać.

Czy o czymś zapomniałem?

Pozdrowienia,
       Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !