gtk--

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pią, 9 Kwi 1999, 15:51:57 CEST

[czwartek, 08 kwiecień 1999], Marcin Dalecki napisał(a):

> A nawet moze znaczyc (uwaga!) kabura, owijacz, zapetacz, otoczka, itd...
> zleznie od kontekstu.
panowie nie przesadzajmy ze spolszczaniem!
Jeżeli w manie do majordoma miałbym:
majordomo jest programem w perlu. Aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa
jest uruchamiany za pośrednictwem osnowy (onucy/owijacza/otoczki)
..
niestety nie każdy sie domyślny że mieliśmy na myśli wrappera
(otoczka się bardzo kojarzy z shellem)

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w pld.org.pl
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project