PLD CVS: CVSROOT kloczek

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.waw.pl
Nie, 11 Kwi 1999, 12:49:01 CEST

[niedziela, 11 kwiecień 1999], Michał Kuratczyk napisał(a):

> Powiedz czemu, to albo się przygotujemy, albo nie będę namawiał, bo po co.

Choćby dlatego że nie jesteśmy dla nikogo atrakcyjni...  Robimy robotę
wtórną do RedHata, bazujemy na ich rozwiązaniach dodając features co do
których przydatności mam wątpliwości (ot choćby bezczelne
 show Starting httpd
deltext; ok w rc-scripts (kto włącza i wyłacza usługi codziennie...?)

A wymaga to dodatkowej roboty przy backportingu...  Przy czym
chciałbym zwrócić uwage na to że po ,,dościu kloczka do władzy'' znowu
przestaliśmy mieć kompletny (w miarę działający system).  Mamy za to 3
zbiory src.rpmów (binarki z nich wynikają, więc o nich nie wspominam):
* glibc-2.0.7-stable (w zasadzie backportowalne do RH 5.1, tyle że nie
konserwowane, ale trzymane w drzewku ftp.pld/stable * devel magellanowy --
z konsekwentnym kerberosem i głupimi założeniami dot.  licencjonowania
(mamy tam wszystko: shareware, nieokreślony status, rzeczy wyekportowane
ze Stanów przez Replaya...) Jedno co dobre (ale też nie do końca
oddzielone i weeksponowane) to IPv6... (bo kto z nas poza shadow.eu.org
używa kerberosa... Ja nie bedę. Mam za mało maszyn Linuxowych...).  *
stable na 2.2.5 i glibc 2.1. (nb. czy nie powinniśmy przy glibcu jako
release/version dawać i daty snapshota?). mocno niegotowy jao system.

I wreszcie zbiór speców+źródeł... W nim twi najwiekszy potencjał... Ale i
tak chciałbym zrócić uwagę, na to że nadal nie mamy wizji jak dystrybucja
ma wyglądać...

--
Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/