PLD CVS: CVSROOT kloczek

Wojciech Slusarczyk wojtek w mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl
Nie, 11 Kwi 1999, 13:59:35 CEST

On Sun, 11 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:

> Choćby dlatego że nie jesteśmy dla nikogo atrakcyjni...  Robimy robotę
> wtórną do RedHata, bazujemy na ich rozwiązaniach dodając features co do
> których przydatności mam wątpliwości (ot choćby bezczelne
>  show Starting httpd
> deltext; ok w rc-scripts (kto włącza i wyłacza usługi codziennie...?)

No tak...  nalezy to traktowac jako bajer glownie dla uzytkownikow
domowych Linuszka PLD ... Co do wtornej roboty RH to chyba to co robimy
jest szczytem mozliwosci -- dobrych programistow z tego co widze to
w PLD team'ie nie brakuje, ale brakuje im czasu na to aby sie bawic
zbytnio w PLD ... Z atrakcyjnościa to jest tak ze myslalem iz bajery typu
SSL, Socks5, Kerberos, Ipv6, Gnome itp. beda 'magnesem' przyciagajacym
do PLD -- fakt troche zawalilem sprawe w develu zbytnio wiazac te
wszystkie rzeczy i uzalezniajac jeden pakiet po pakiecie od siebie... ale
zapewne kiedy wyjde z laboratorium spowrotem postaramy sie do kupy
poskladac (przy pomocy doswiadczonych PLD-develowcow ;) PLD-devel majac
juz troszke praktyki ...

> A wymaga to dodatkowej roboty przy backportingu...  Przy czym
> chciałbym zwrócić uwage na to że po ,,dościu kloczka do władzy'' znowu

Nikt nigdy i od samego poczatku nie kwestionowal wladzy kloczka, czasem
zdarzyly sie lekkie zgrzyty i konfrontacje z poszczegolnymi osobami z
devela ale od poczatku kloczek byl glowa tego interesu.

> przestaliśmy mieć kompletny (w miarę działający system).  Mamy za to 3
> zbiory src.rpmów (binarki z nich wynikają, więc o nich nie wspominam):
> * glibc-2.0.7-stable (w zasadzie backportowalne do RH 5.1, tyle że nie
> konserwowane, ale trzymane w drzewku ftp.pld/stable * devel magellanowy --
> z konsekwentnym kerberosem i głupimi założeniami dot.  licencjonowania
> (mamy tam wszystko: shareware, nieokreślony status, rzeczy wyekportowane
> ze Stanów przez Replaya...)

Booordello ... to jest efekt uboczny parcia na przod ;(

> używa kerberosa... Ja nie bedę. Mam za mało maszyn Linuxowych...).  *
> stable na 2.2.5 i glibc 2.1. (nb. czy nie powinniśmy przy glibcu jako
> release/version dawać i daty snapshota?). mocno niegotowy jao system.

To juz nie sa snapshooty ... Odnosnie kerberosa to zalozenie bylo takie ze
jezeli ktos nawet nie uzywa to i tak wszystkie programy powinny pracowac
poprawnie ... BSD i SunOS-ioł maja ...

> ma wyglądać...

CVS'a wystawie vi'a ftp .. stroimy tu wlasnie jedna maszynke ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin