PLD CVS: CVSROOT kloczek

Michał Kuratczyk kura w pld.org.pl
Nie, 11 Kwi 1999, 15:50:50 CEST

On Sun, Apr 11, 1999 at 12:49:01PM +0200, Ziemek Borowski wrote:
>Choćby dlatego że nie jesteśmy dla nikogo atrakcyjni...  Robimy robotę
>wtórną do RedHata, bazujemy na ich rozwiązaniach dodając features co do
>których przydatności mam wątpliwości
Fakt. Też mam pewne wątpliwosci co do np. kerberosa. Powinna być możliwość
nie instalowania go. Nie ma też IMVHO sensu ciągłe oglądanie się na RH. PLD
ma niwiele wspólnego z RH, więc równie dobrze moglibyśmy pracować nad łatwym
upgradem np. SuSE->PLD. Dlaczego akurat RH? W tej chwili jesteśmy do przodu w
porównaniu z RH i jego RawHidem, więc czemu mamy na nich czekać?

>A wymaga to dodatkowej roboty przy backportingu...  Przy czym
>chciałbym zwrócić uwage na to że po ,,dościu kloczka do władzy'' znowu
>przestaliśmy mieć kompletny (w miarę działający system).
kloczek ma po prostu inny pogląd na ten temat. Być
może to tylko moje wrażenie, ale wydaje mi się, że o ile Wojtkowi zależało
głównie na tym, żeby możliwie szybko mieć coś co będzie działało o tyle
kloczek chce zbudować solidne podstawy nie patrząc na czas jaki to zajmie i
dopiero na tych podstawach budować resztę. Tutaj stoję raczej po stronie
kloczka. Nie widzę też powodów, dla których przywództwa PLD-devel nie miałby
objąć ktoś inny - bardziej nakierowany na dynamiczny rozwój co w przypadku
devela byłoby zaletą. kloczek od początku wykazuje większe zainteresowanie
stablem i to co robi jest bardziej na stable nakierowane.

>I wreszcie zbiór speców+źródeł... W nim twi najwiekszy potencjał... Ale i
>tak chciałbym zrócić uwagę, na to że nadal nie mamy wizji jak dystrybucja
>ma wyglądać...
To fakt. Ale wizje mają to do siebie, że każdy ma swoje. Może by tak kloczek
(jako koordynator) opisał jak sobie wyobraża PLD, a potem każdy mógłby się
wypowiedzieć co mu się w tym (nie) podoba.

--
Michał 'kura' Kuratczyk | kura w pld.org.pl | (soon) http://mail.pld.org.pl/~kura