PLD CVS: CVSROOT kloczek

Nie, 11 Kwi 1999, 15:15:48 CEST

On Sun, 11 Apr 1999, Ziemek Borowski wrote:
[..]
[..]
> I wreszcie zbiór speców+źródeł... W nim twi najwiekszy potencjał... Ale i
> tak chciałbym zrócić uwagę, na to że nadal nie mamy wizji jak dystrybucja
> ma wyglądać...

Wizje (TV) to można mieć jak się zapłaci albo się coś zażyje .. :> Ziemek
.. czy mam Ci przypomnieć kiedy ostatni raz coś zrobiłeś ? Ja nie znam się
w wystarczającym stopniu na ipv6, *TeXu, SGMLu, kerberosie i kilkunastu
inncych rzeczach. Jeżeli brakujących obecnie rzeczy nie zrobią osoby
znające się na temacie to są małe szanse na to że zrobi je ktoś inny na
odpowiednim poziomie.
Jeżeli zamierzasz _tylko_ narzekać to to są kiepskie podstawy do zrbienia
czegokolwiek. Najprostrzym sposobem zrobienia czegoś jest zrobienie tego
czegoś .. czyb e znasz jakieś inne sposoby (?).